szombat

manólányok


Az utóbbi hetekben saját kedvemre nem nagyon készítettem babákat, minden csak a karácsonyi megrendelésekre készül, róluk nem is hoztam képeket mert az eddigiekhez igen hasonlóak,  nem volt semmi különös meg elég hamar haza is utazott mind. 
Készítettem még drótos babákat és angyalokat is, akiket szintén nem sikerült lencsevégre kapnom. 
Az időm nagyon jól beosztottam, már csak egy Dáliababa várat magára a jövőhétre, és elkészültem minndennel karácsonyra. Ennek örömére a héten egy kis pihenőt tartottam így születtek ezek a manók. 5 kicsi (25cm) és 2 nagy (28-32cm) manólányka.


És íme a gyapjú pulcsik új élete! 
Sálként és........... 




a következő képen köténykeként :-)






Ez a két manó inkább baba rugdalózóban, amit nem lehet levenni. Olyan kicsiknek ajánlanám akik már babáznának, de még nem elég ügyesek az öltöztetéshez. A copfjuk is rögzítve van, nem lehet kibontani.
Az öltözékük egy könnyen gombolható, anyukám által suszterköténynek nevezett ruhácska. Mindkettő szokás szerint illatos merino gyapjúval töltött, a szőke baba haja boucle mohair gyapjú fonalból készült, a barnáé puha merinó kötőfonal. Ölelnivaló husis babák :-)

A rózsaszín kötényke alapanyaga egy gyönyörű fehér, gyöngyökkel díszített, rózsaszín folttal rendelkező angóra pulcsi volt. Próbáltam kitisztítani a plecsnit, de nem ment. Ekkor jött az ötlet: befestem! Beletettem egy fazékba két epres italporral ázni éjjszakára. Reggelre a festéket mind felitta, kimostam 40 fokon, ekkor nemezelődött  össze jó alaposan. Vicces volt :-)) kb.  30-40% -ot zsugorodott.

A türkiz kötényke pedig  egy  álompuha kasmír pulcsiból született :-)


A manók még nem naláltak otthonra,
ha megtetszett valamelyik e-mailben jelezd, karácsonyig még odaér  :-)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szépek! Milyen színpompásak ezekben a ruhákban!

    VálaszTörlés
  2. Csodás, vidám kis csapat! Ahogy néznek a kamerába... Sok kislányöröm van/lesz bennük. Mint nálunk!!!!

    VálaszTörlés